UAB Autoreka prekių pristatymą vykdo per Omniva ir Venipak

Nuo kovo 16d. Lietuvoje skelbiamas karantinas, čia skelbiame visą pristatymo info.

Bekontaktis siuntų pristatymas

Nuo 2020.03.17 dienos pradedame vykdyti bekontaktį siuntų pristatymą privatiems asmenims.

Tai darome siekdami apsaugoti savo klientus, klientų gavėjus (Gavėjas) bei mūsų darbuotojus (Kurjerius) plintant COVID-19 karantino laikotarpiu.

 

Nuo 2020.03.17 Gavėjo parašas Kurjerio skaneryje, siekiant išvengti tiesioginio kontakto, keičiamas į vieną iš šių būdų:

  • Gavėjo prašoma pasirašyti (vardas, pavardė, parašas) ant VENIPAK lipduko, esančio ant siuntos. Kurjeris padarys siuntos lipduko su parašu nuotrauką (Rekomenduojamas būdas);
  • Gavėjui atsisakius pasirašyti ant lipduko, Kurjeris su savo skeneriu nufotografuoja siuntą su Gavėju, nefotografuojant Gavėjo veido;

 

Siuntos perdavimo procedūra bus atliekama laikantis 2 metrų atstumo tarp Kurjerio ir Gavėjo.

Padarius nuotraukas, skaneryje, prie siuntos pridedamas įrašas su padarytomis nuotraukomis kaip siuntos pristatymo patvirtinimas. Skaneryje, parašo vietoje, kurjeris įrašys žymą „Bekontaktis pristatymas“.

Apie siuntos pristatymo proceso pasikeitimus Gavėjus informuosime SMS žinute vakare bei ryte prieš siuntos pristatymą.

Procedūros pakeitimą planuojame taikyti iki kol bus atšauktas karantinas.

 

Atsiprašome dėl laikinų nepatogumų, jei tokių sukeltų pastarasis procedūros pakeitimas. Nuoširdžiai tikimės Jūsų visų supratimo ir palaikymo šioje nepaprastoje, greitai besikeičiančioje situacijoje. Taip pat būtume Jums dėkingi, jei apie šį pasikeitimą informuotumėte savo Klientus – siuntų Gavėjus, bei paragintumėte Gavėjus turėti pasiruošus savo rašymo priemonę siuntos priėmimo metu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03.16 keičiasi privačių klientų kurjerinių siuntų pristatymo tvarka

Dėl koronaviruso Lietuvoje paskelbus karantiną, imamės visų prevencijos priemonių ne tik darbuotojų, bet ir klientų bei visuomenės sveikatos saugumui užtikrinti. Norime pranešti apie pasikeitusias siuntų pristatymo sąlygas ir pasidalinti rekomendacijomis, užtikrinančioms toliau palaikomą siuntų pristatymo kokybę.
 
Karantino sąlygomis ir siekiant išlaikyti nuolatinį siuntų pristatymą koreguojame siuntų pristatymo tvarką:


Nuo kovo 16 d. visos privatiems gavėjams skirtos el. parduotuvių siuntos su kurjeriniu pristatymu automatiškai peradresuojamos į artimiausią laisvą paštomatą iš anksto neperspėjus. Primename, kad prekių pristatymas į paštomatus lieka vienu saugiausių būdų, nes jis leidžia išvengti tiesioginio kontakto. Didžioji dalis – 298 iš 300 – mūsų paštomatų įrengti atvirose vietose, lauke, mokėjimas už paslaugas vykdomas bekontakčiu atsiskaitymo būdu, o tai taip pat sumažina riziką.
 

  • Siekiant išvengti bet kokio tiesioginio kontakto, rekomenduojame už siuntas apmokėti iš anksto pirkimo metu.  
  • Kviečiame siuntas iš paštomato atsiimti kaip įmanoma skubiau – taip galėsime užtikrinti, kad kuo didesnis ratas žmonių Llietuvoje turėtų galimybę gauti prekes į mūsų paštomatus.
  • Išsiųsk siuntą patogiai, saugiai ir greitai – registruok siuntą iš anksto omniva.lt e-savitarnoje, išvengiant eilių prie paštomato.
  • Tarptautines siuntas už Lietuvos ribų vykdome įprastai, tačiau galimi siuntų vėlavimai dėl susidariusių eilių pasienyje ir sustiprintos kontrolės. 
  • Dėl didelio užklausų kiekio mūsų klientų aptarnavimo centras į jas atsakys per 2 d. d. Stengiamės pasiraitoję rankoves!
  • Esi karantinuotas? Paprašyk artimųjų ar kaimynų atsiimti siuntą ir įsitaisyk patogiai namie.
  • Vilniaus ORO uosto paštomatas. Oro uoste klientai gali naudotis paštomato paslaugomis. Oro uosto patalpos yra dezinfekuojamos  pagal poreikį ir gali užtrūkti nuo 10 minučių iki kelių valandų, kuomet nebus galimybės naudotis šiuo paštomatu. Pagal galimybės siūlome rinktis kitą artimiausią Omniva paštomatą.
arrow_upward